Followers

Thursday, January 19, 2012

i wish .....

salam...
hyee..

alhamdulilah,, rinie last untuk test 1.. bukan final ya... hehehe... okay da masuk pown hari kamis.. hari yang aq xsabar nak balik.. yey! si gebu saya di rumah...sila tunggu kakak mu yang cumil nie ya... sepanjang test nie macam2 la yang jadi... last minute study.. biasa la.... main hentam jer... so miss yana, sila jangan study last minute ya...

okay malam yang sejuk nie... cehh ayat serius xley blah... x,, malam nie aq nak corat coret... sebenarnya... okay its something about love... sometime apa yang kita nak tu xsemudah yang kita sangka untuk mendapatkannya..even dia taw yang kita suka kan dia...sayang dia sume bagai la...cinta itu bukan untuk dipaksa...cinta itu xseharusnya dimiliki...kita xbole nak paksa orang tuk sukakan kita.. and kita xbole nak paksa diri kita untuk sukakan seseorang.. tapi bila kita da mula sukakan seseorang tu, dia pergi meninggalkan diri kita terkapai kapai... bila kita da bertekad nak lupakan dia... dia datang.. dan hanya maaf yang dia pinta... berbagai alasan yang dia kasik... tapi kita xmampu tuk tunjuk kan yang kita sebenarnya sakit hati or marah kat dia... biar lah kita pulak yang bawak diri jauh dari hidup dia...sebab kita mungkin xsesuai buatnya..kalau kita ditakdirkan buat dia..maka dia lah jodoh yang ditentukan Allah... jika kita bawak diri jauh dari hidup dia,, dan kita tidak pula dipertemukan kembali dengannya suatu hari nanti... dia bukan la untuk kita.. cuma maybe.. jodoh kita dengan orang lain... hanya masa yang dapat mengubah segala-galanya..

"suda la yana...cukup la kau nak merepek nie... " sah korang cakap camni kan lepas baca bubbling aq kat atas nuhhh... hahaha...padan muka sapa suwoh korang baca... da memang sah la aq sendiri pown xpaam pe yang aq tulis.... aq nk tulis something... but just forget it... i don't wanna talk about this anymore... and wish i could stop hoping... da penat sangat...sangat....  =))

Luckyoptimist.com-thats-true_large
Luckyoptimist.com-hurt_large
Luckyoptimist-rain-sun-life-love-hope-42_large

No comments: