Followers

Saturday, July 21, 2012

salam ramadhan al-mubarak

salam..

wow... its has been two month i didn't post anything... hahaha... pecah rekod kan? okay first of all, i would like to wish all Muslim, Salam Ramadhan Al-Mubarak =)

banyak sebenarnya nak corat-coret kat sini... ucapkan salam ramadhan sudeh... okay... ramadhan kali ni, alhamdulilah.. aq masih bisa menyambut ramadhan tahun ni =) and yang paling best,, 1st ramadhan ni aq sambut bersama family aq =) berbuka tadi... memang aq makan banyak la... hahaha.. thanks ayah ibu sebab belikan durian kat kakak yang da lama mengidam durian nie... nyum2... =)

aq xpernah agy tulis pape tentang  someone special dalam hidup aq sekarang selain family aq... maybe sebab  aq busy sikit sem nie... ini pown minggu lepas ada program kat SMV Kerian =)

dan aq rasa post kali ni dan mendatang mungkin ada cerita pasal dia... =) taaaddaaa !

(mohamad arif ahmad)

ini la someone special dalam hidup aq skang nie... cewahh camtu taw... kitorang baru je kenal...dan declare masa birthday aq bulan 3 ritue... dia yang hadiahkan selendang merah itu masa tu... tak sangka lak kan... kenalan kitorang dekat facebook lepas tu.. bersambung bila dia ikut Jelajah RC siri-4... and kitorang terus declare... mungkin sebab ada keserasian kot... alhamdulilah da masuk 4bulan dengan dia... ada pasang surut...tapi itu lah dunia hubungan ni kan? =)  heeee....okay mohamad arif ahmad, gambar awak disiarkan disini >> http://aleeyana.blogspot.com/ so awak da xboleh lari yer...padan muke =P.. sedikit pasal budak diatas tue ,, nama dia mohamad arif, tapi ada kawan2 yang panggil dia 'punk'.. dan ada gak masa kat Jelajah RC siri-5 ritue, panggil dia abang P.. umur dia 20 tahun sebaya dengan aq... tapi muda 3bulan dari aq, lahir bulan june tahun 1992.. rumah dia kat kluang, johor (kali nie memang jauh giler... utara-selatan) sekarang di uitm pulau pinang jurusan diploma kejuruteraan awam part 5..itu serba sikit pasal dia nie

"awak, terima kasih sebab sudi hadir dalam hidup saya tahun nie... thanks jugak sebab terima saya sampai sekarang...even kita agak baru kenal dan baru declare tapi da macam lama kan? awak pown layan ajer kerenah saya yang kadang2 tu lain angin dia... awak sabar dengan saya... dan macam2 la...nak tawu tak? masa mula2 saya terima awak, saya harap awak akan menjadi imam saya suatu hari nanti... kita memang tak taw hal yang mungkin terjadi masa mendatang.... tapi saya try jaga hubungan nie... dengan awak.. =) ramadhan kali nie bermakna buat saya sebabnya... ada awak ramadhan kali nie... yes! yes! selain sambut first ramadhan dengan family kat rumah (jangan jelez er) dan harap untuk ramadhan yang akan datang juga =)..lastly sayang awak mohamad arif <3" 

sebenarnya ada lagi nak tulis...tapi panjang sangat2 so aq nak biarkan dia baca sampai lebam mata dia.... hahaha... =D



jadi,, salam ramadhan dari kami =)

No comments: