Followers

Friday, June 3, 2011

bila ibu saya cakap....

salam,,, 
hyep,,
ari ni aq nk post something yang aq rasa kelakar....
hahahaha...
ari tu aq ada chit chat ngn ibu aq....
tetiba jer ibu tny..

"kak,, kenapa kak xnk couple?? xde orang nak ker??"
"sape jer yang nak kat akak,,, ye la akak kn skema...kenapa bu?"
"ye la,, umo akak tu da masuk 20 tahun...jangan la jual mahal,,, nanti xdak sape nak kt akak.."
"ibu niiieee... akak muda agy la...bru 19...."
"memang la...nanti,, kwn2 da kapel,, kawen,, akakjer still single..."
"ibu mintak erk,,, xbaikk la bu,,,"
"bukan mintak,, tu si ***** mintak kapel,, kenapa xnk dia...ibu tgok dia oke jer..."
"erm,,, bia la ibu,,, nanti kak jumpa la 'hyung joong' sayer..."
"eee...yang si ##### lak,, dia xperna mx kapel ngn akak?"
"ish ibu,, kami kami kawan jer la..."
"susa la cakap ngn akak nie....juai mahal sangat...tu la dulu masa skola gedik2 nak kapel...pas brek xnk cari"

hehe...pedas ayat ibu aq an...
wow!!...
haha....
serius bagi aq kelakar kot,,,
sebab ibu aq pk sal kawen,,, yg aq sendiri x terpikir...
rite??



weeeee ~_~

3 comments:

lieya said...

haha..btol3 ckap ibu ko 2..jgn jual mhal sgt...si dia tgh menanti 2..hahaha

iLLi_aLee_Yana said...

emi syg spe si dia bg kamu tu hah??

nohfee said...

yana, gile la~~ best gile. mak sporting!!! hahahahahah. xpe yana oiii.. kalau x de org nak, kte amik budak kelas je la nanti. *nak ke? hahah